Firma w Internecie

Istota i specyfika public relations

Public relationsPublic relations, oznaczany często skrótem PR, stanowi jeden z instrumentów promocji w komunikacji marketingowej. Choć wymienia się go dopiero na czwartym miejscu po reklamie, promocji sprzedaży i sprzedaży osobistej pod względem skuteczności, to pełni znaczącą funkcję na rynku dóbr oraz usług konsumpcyjnych.

Więcej…

   

Przemyślane zakupy - świadomość konsumencka

Zakupy a świadomość konsumenckaŚwiadomość konsumencka - czyli dokonywanie świadomych wyborów na podstawie wiedzy, którą posiadamy. Tak w skrócie wygląda definicja, jednak wiele osób nadal nie jest świadomych swoich praw jako konsument lub też nie potrafią z nich korzystać. Decyzje, które podejmujemy, codziennie dotyczą, różnych aspektów naszego życia, m. in. są to też decyzje zakupowe, które powodują określone następstwa - ponieważ każdy nasz wybór i decyzja, którą podejmujemy, powodują konsekwencje w różnym wymiarze.

Więcej…

   

Marketing Internetowy - wprowadzenie

Marketing InternetowyWszystkie przedsiębiorstwa wcześniej czy później pochylają się w obecnej dobie nad promocją czy sprzedażą w globalnej sieci. Nie jest to już działanie dodatkowe lecz zasadnicze. Rozwój Internetu stwarza wyzwania dla firm do kreowania ich przemyślanych strategii marketingowych.

Więcej…